Děkujeme za pochopení.
A48l72e28š 35L15i23s44o93v63s83k93ý
Textově dobrý, fakt dobrý, ale já bych místo těch rádoby uměleckých malůvek raději přivítal pěkné fotky.
P17a70v63e96l 54V63é34b73r
To já bych uvítal více věcné správnosti...
S63t67a97n35i28s47l72a24v 96J62e25l94e44n
Mne by zase zajímalo, proč se v článkku tvrdí "jiným uplatněním tyristoru u některých jiných (modernějších) je i regulace výkonu jako rychlost - což se lokomotivy ESO netýká" a zároveň s tím "byla roku 1977 objednána výroba prototypů univerzálních lokomotiv na oba napájecí systémy již s moderní tyristorovou pulzní regulací."
Podle mne si tato dvě tvrzení navzájem odporují.
J33a15n 26T76o31m94á47š24e61k
to je pravda, zde je rozpor, jsem u článku prováděl jen minimální korekci - a tento rozpor mi posléze došel - na druhou stranu v různých jiných podkladech do kterých jsem nahlédl je u regulace výkonu a rychlosti také odkazováno na různá vysvětlení - takže je možno regulaci výkonu myslím možno ponechat bez nějakého jednoznačného vysvětlení - zkusím text trochu poupravit
P65e89t85r 86L86o28r60e96n72c
Proč se prosím při přejezdu ze střídavé trakce na stejnosměrnou navyšuje přítlak pantografu? A jak je vlastně takové přechodové místo v troleji pořešeno?
S17t49a98n94i80s73l92a17v 67J50e29l96e11n
Stejnosměrné napětí je nižší. Při stejném výkonu proto prochází pantografem mnohonásobně větší proud ( i přes 1000A oproti přibližně 150A u střídavé trakce). Větší přítlak zajistí lepší přenos a sníží problémy s opalováním styčkých ploch většími proudy. A tlustší stejnosměrné troleje to snesou.
- Počet článků 192
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1043x