Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

J37a94n 73Z59i56e75g56l38e25r

10. 12. 2021 14:21

Děkuji za pěkný odborný článek a zasloužená karma.

0 0
možnosti
Foto

tak dík za četbu - zde spíš než o výpočty z fyzikálního hlediska se jedná o pokus nějak rozčlenit a zařadit jednotlivosti v systému

0 0
možnosti
Foto

Danu Tenzler bych si přál na gymplu za učitelku chemie. Vás bych jako učitele fyziky nechtěl. Oba tomu očividně rozumíte, ale vy to laikům podáváte hůř.

2 0
možnosti
PL

P44e90t73r 94L36o20r56e48n55c

10. 12. 2021 16:27

Taky si přednášky pana Tomáška vždycky rád přečtu, abych si zopakoval a doplnil vědomosti nabyté v hodinách fyziky i při vlastním kutilství typu "prsk-neprsk-au", avšak dneska jsem se v tomto na první pohled jednoduchém tématu docela ztrácel...;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Ač asi jak komu, není mně toto téma až tak cizí. A pamatuji coby kluk i mobilní měnírnu užívanou DP Praha pro posílení ve špičkách, např. o letec. dnech v Praze. Měnírna byla přepravována po tram. kolejích, a umístěná na konečné tehdejší linky č.11 v Liboci;-)

0 0
možnosti
Foto

no mě bylo většinu času toto téma taky cizí - z více důvodů - ale jako kluk jsem pořád něco zkoumal a dodatčně jsem si uvědomil, že jsme měli velmi dobrého učitele elektro - jinak typ za poznáku a typ na eventuelní výlet

0 0
možnosti
  • Počet článků 192
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
Zajímám se o spoustu témat - která se trochu mění podle let a období.

Seznam rubrik