Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Technická poznámka: regulování rychlosti se NEuskutečňovalo vyřazováním oporů při vstupu do transformátoru, ale přepínáním odboček primárního vinutí. Podstatou regulace nebyla změna ohmického odporu, ale změna počtu závitů. Tím se měmil transformační poměr, to způsobilo změnu napětí na sekundárním vinutí a tím i na motorech.

0 0
možnosti
Foto

Ale jinak chválím krásné obrázky :-)

0 0
možnosti

Laminátky byly nejkrásnější lokomotivy všech dob! To byla vůbec doba krásných věcí - tramvaj T3, autobus ŠL/ŠL 11, vysílač na Ještědu, souprava metra R1, Tatra 813, Škoda 110 R, letadlo L 410 Turbolet, nemluvě o české nábytkářské škole... Ty věci měly duši, to se dnes moc nevidí. A vlastně ani tenkrát ne, je se to tak sešlo :-)

0 0
možnosti
Foto

tak o české nábytkářské škole mám nejméně informací - jinak nábytek šedesátých let je mi velmi sympatický - ale třeba i mince - i jiný design

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS