Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Libi se mi, jak neco tak jednoducheho jako Ohmuv zakon vyzaduje vysvetlovani na pokracovani.

Jak to bude, az objevite Kirchhoffovy zakony?;-D

1 0
možnosti
Foto

co se týče Kirhoffových zákonů - tak bych moje povědomosti přirovnal ke hře šachy - tedy, že vím jak se táhne figurkama

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že jste to tentokrát zamotal už dokonale.

Některé postřehy jsou správbé, jiné zcela mimo. Dáváte dohromady věci, které spolu souvisejí jen volně a naopak nezdůrazňujete shodnost věcí, které vyjadřují prakticky totéž.

Chybí i konkrétní číselné porovnání. Například že 1 ampérhodina je totéž co 3600 Coulombů nebo také totéž co 22 469 432 666 400 000 000 000 elektronů (přesně tento počet).

1 0
možnosti
Foto

"shodnost věcí, které vyjadřují prakticky totéž" patrně máte na mysli například různé různé vyjádření kapacity

hlavně jsem chtěl rozčlenit různé veličiny a odlišit je od sebe

jinak jsem text vlastně začínal psát třikrát - a že může působit zamotaně s tím asi souhlas - možná by to chtělo s odstupem přepracovat

jinak numericky jsem jednotky nepřepočítával - takže díky za další informace

0 0
možnosti
Foto

výborně, teď již je to úžasné !

0 0
možnosti
Foto

to nevím - slovo úžasné je trochu podezřelé

psal jsem to na třikrát, asi by se to dalo ještě upravit

hlavním cílem bylo odlišit jednotlivé veličiny ohmova zákona - jelikož mi trochu splývaly

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS