Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

teprv teď jsem se dostal k internetu - přes nepříliš příznivé reakce - díky za názory - dostal jsem se k zajímavému zdroji - tak jsem jenom volně přepisoval záznam z monitoru - pokusím se o revizi - případně doplnit obrazem

0 0
možnosti
Foto

Pane autore, podívejte se na tohle:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Magnetron

http://edu.techmania.cz/cs/veda-v-pozadi/882

http://fyzweb.cz/clanky/index.php?id=44&id_casti=19

A hledal jsem tu katodovou spirálu " uvnitř které je ve vakuu instalována mínusová spirála katody." Ta je leda v permaktronu (elektronka s postupnou vlnou), nebo to tak vypadá. Do spirály bývá stočené žhavící vlákno, ale to je uvnitř katody, jako u nepřímožhavených elektronek.

U nás se magnetrony zabýval prof. Žáček. Patent na magnetron dostal v r. 1926.

Po přečtení Vašich článků musí rotovat v hrobě.

3 0
možnosti
Foto

UFFF .....

A to jsem si myslel, že to v diskusi pod minulým článkem vysvětluji celkem srozumitelně. :-(

1 0
možnosti

Napište raději jak vaříte krupičnou kaši (instantní). V rendlíčku. Tomu možná rozumíte.

Zatím pouze dokazujete, že znáte všechna písmenka. Odbornost nas úrovni sv.Gréty.

0 0
možnosti

Smim se prosim zeptat kde ma ta voda ty opacne konce?

1 0
možnosti
Foto

Jeden je přece na jedné straně a druhý na druhé! To dá přece rozum!

0 0
možnosti
  • Počet článků 192
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
Zajímám se o spoustu témat - která se trochu mění podle let a období.

Seznam rubrik