Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Za co, soudruzi, za co? ;-(

0 0
možnosti
Foto

Dneska je ten blog dost zamotaný a s principem fungování magnetronu se v mnohém míjí.

Obrázek má navíc takové rozlišení, že je prakticky nečitelný.

0 0
možnosti
Foto

no s tím obrázkem máte pravdu - měla to být trubice a uvnitř spirála a na koncích trubice magnety - určitě by se dal obrázek nakreslit daleko názorněji - měl jsem pocit, že jsem chytl niť a chtěl jsem si vývody zaznamenat - než je zase ztratím

1 0
možnosti

Opet jste mne pane Tomasku pobavil a poucil. Doposud jsem totiz nevedel, ze vysilac Podebrady vysila dlouhovlne zareni.

0 0
možnosti
Foto

to jsou pořád samé novinky - a co se týče vlastního příspěvku - jak jsem si usumarizoval jistá fakta - pak už jsem si je příliš neověřoval - možná by se pak ztratila niť

0 0
možnosti
  • Počet článků 192
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
Zajímám se o spoustu témat - která se trochu mění podle let a období.

Seznam rubrik