Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Škoda, že jste neuvedl, z které doby ukázky interiérů pocházejí. Interiér v pražském domě U Zlatého tygra bych tipovala tak na 60. nebo 70. léta 20. století, už proto, že kuchyňskou linku jste označil jako moderní. Nepochybně jde o kovovou smaltovanou kuchyni Sfinx, která byla novinkou na konci 50. let a v první polovině 60. let se používala jako investorská kuchyně, jíž se vybavovaly byty z hromadné výstavby. S ohledem na její stáří(více než 50 let) je dnes už rovněž považovaná za starožitnost.

Zaskočil jste mě výrazem "pasantní", to je z novočeštiny, ze staročeštiny nebo odkud? Nikdy jsem se s ním nesetkala, nenašla jsem ho ve Slovníku spisovné češtiny, ani ve slovníku cizích slov, není ani Hacknuté češtině, neortodoxním slovníku dnešní mateřštiny. Mimochodem, exkurz není exkurze...

1 0
možnosti
Foto

díky za názor, velmi si ho vážím, předpokládám, že jde o stav počátku 80tých let, u výrazu "pasentní" jsem se taky zarazil, ale nic jiného mě nenapadlo Jan T.

0 0
možnosti
  • Počet článků 192
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
Zajímám se o spoustu témat - která se trochu mění podle let a období.

Seznam rubrik