Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak díky za příznivá slova JT

1 0
možnosti
Foto

který Svitavák by tento kraj neznal.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Po otevření blogu se mi rozbušilo srdíčko. Přesně, takto si MT pamatuji. Svoje brzké dětství jsem, tam trávila u milované babičky. Často navštěvovali tety a strýce. Ani Dlouhá Loučka mi není cizí, trochu jakoby se , tam zastavil svět. A Křenov tam bydlí moje nejmilejší teta Jituška. Já děkuji za krásné fotky. R^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za fota z kraje pro mne nejbližším. Narodila jsem se tu a doposud v něm žijiR^:-)

1 0
možnosti

P14e38t97r 56J18í34l73e64k

2. 10. 2018 3:03

Ten kraj znám, mnohde tam na člověka padne podivný pocit jakéhosi smutku..

1 0
možnosti
Foto

Kraj obklopený lesy, historií i nostalgií. Neměnila bych;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 192
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
Zajímám se o spoustu témat - která se trochu mění podle let a období.

Seznam rubrik