Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Má spojitost s Hrádečkem, kde se jeho ročník odehrál úplně poprvé...

0 0
možnosti
Foto

:-) Super sen!!! Rozhodně mě to asociuje Trutnovský Open air festival, který letos neproběhl a má nějaké obtíže a tam se do publika rozhodně skákalo a bude skákat!!!V!!R^

0 0
možnosti
Foto

díky a zdravím:-)

1 0
možnosti
Foto

Projev Václava Havla byl obvykle poměrně nudný, kdyby tedy skočil salto do davu, patrně by propadl až na dlažbu.

0 0
možnosti

Jsou sny a sny ! Já jsem např. snil o tom, že pan Hradílek, něco sní ! To se mi i podařilo. Pak jsem snil o tom, že oligarcha bude dále snít - nedaří se to, spánek má jakýsi blbý. Dále sním o tom, že se jednou bude klidně a normálě žít ! Že o politicích vyjde nějaká okrajová zpráva, že prezident navštívil zase nějaký chudobinec. No to nevím, zatím z toho mám neklidné sny ! ... :-)

1 0
možnosti

J41a25n 66H42y47n29e73k

28. 11. 2017 7:36

pokud takové sny, tak raději žádné. Nechápu proč se s tím svěřujete veřejně. Na druhé straně, nemusím chápat vše.

0 0
možnosti
Foto

no - měl jsem s tím jistý problém svěřit se s tímto snem - ale, když jsem ten sen vyprávěl - tak se "líbil", byl označen jako "havlovsky dramatický" - navíc jsem tento sen bral jako takovou svého druhu surrealistickou vzpomínku na bývalého prezidenta a rok 1968, tak nakonec proč ne:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak, ono se o takových snech říká: "A pak jsem se probudil a měl jsem ruku v nočním hrnci".

Ale, popravdě, si nemyslím, že by v roce 1968 byl VH nějak extrémně znám a pořádal mítinky. A o nějaké velké známosti nevím. Tehdy byli jiní v "laufu".

Ostatně, jeho podoba nebyla obecně známá ani v roce 1989, kdy mu přátelé popřáli k narozeninám s jeho podobenkou, aniž na to komunistická cenzura přišla

0 0
možnosti
Foto

Veřejně známo bylo jméno Václava Havla, protože i já jsem ho tehdy zaznamenal. To vím, protože jsem si v r. 1969 půjčoval v místní knihovně knihu textů a říkal jsem si u toho, to je od něj to si musím přečíst. A zoufale se mi to nelíbilo. Havel měl už za sebou nějakou literární a divadelní činnost a vyšly mu v Literárkách, vycházejících ve stotisícovém nákladu, články. Takže na mitink, kde by měl vystoupit, bych asi zaregistroval a myslím, že by tam přišlo se na něj podívat hodně lidu. Samozřejmě Krylovi by konkurovat nemohl.

0 0
možnosti
Foto

jak se mě to zdálo - tak jsem to zapsal - svým způsobem mě ten sen pobavil

2 0
možnosti

K20a65r59l34a 41S60u75c46h39á

28. 11. 2017 5:38

promiňte, nechápu, můžete mi blíže vysvětlit?

0 0
možnosti
Foto

já bohužel neumím rozebírat sny, pouze si je zapisuji, ale často mají sny nějaký skrytý význam, nějaké varování

1 0
možnosti
  • Počet článků 192
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
Zajímám se o spoustu témat - která se trochu mění podle let a období.

Seznam rubrik