Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R62a26d50e39k 52J36a41r64o23š

17. 8. 2021 22:05

Stran toho 1.-4. století jste trochu pozapomněl na germánské Silingy (část kmene Vandalů), kteřížto opanovali Slezsko (jmenuje se po nich), včetně té jižní části, která je dnes součástí Moravskoslezského kraje.

Hádám, že jejich potomci dodnes na Ostravsku žijí a projevují se jako nejtvrdší jádro Baníku Ostrava :-)

0 0
možnosti

Člověče, Vy jste genius.

Od mikrovlnem, přes trasformátory, ozubená kola, moto Kawasaki, VC Brno, po Karla Velikého. Teď by ještě chtělo něco o kosmonautica a projekt první české vesmírné rakety.

0 0
možnosti
Foto

ať už to myslíte tak - či onak - takto by mohl být hodnocen každý student střední školy - záběr vyučovacích předmětů je poměrně široký

0 0
možnosti

škoda že toho nevíme víc o původních Slovanech, aspoň z DNA, ale zřejmě těla spalovali. Takže můžeme odhadovat, jak to vypadalo až z historických pramenů o Slovanech, což je někdy od 9.století.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, co se týče kmene Bainoi - neporadíte, kde se o něm dají sehnat nějaké informace? Jako Hradečáka mne to zaujalo, ale gůgle mi nepomohl, nebo se ho špatně ptám. Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

dobrý den - jediné informace jsem čerpal z videa youtube - jsem si část přepsal - ale spíš než informace o původních sídlech jsou zde polemiky o jejich transferu do Bavorska - abych byl upřímný ještě před dvěma měsíci jsem o kmeni Baimoi ani Naristech vůbec nevěděl, domníval jsem se, že v Čechách sídlili jen Markomané

0 0
možnosti

Hezký blog. Jen si opravte překlep, bitva byla u Canburgu nikoliv Carnburgu.

0 0
možnosti

P58e56t66r 78D18r57a79p70a16l

17. 8. 2021 14:13

kdyby překlep, co ty hrubky...je to jak opsané z nějakého elaborátu žáka základní školy

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS