Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hrozně zmatený splpletenec. Autorovi to možná něco dá jako mentální mapa, ale pro ostatní čtenáře je hodnota tohoto textu v lepším případě nulová.

1 0
možnosti

Ja uz to pane Tomasku vzdal. Drive jsem se snazil vam pomoci. Ale vase zdejsi clanky mi cim dal tim vic pripominaji Misu kulicku v rodnem lese, z niz jsme se v 1. tride ucili cist.

1 0
možnosti
Foto

abych byl upřímný - vašich názorů si cením zejména u příspěvků technického charakteru - zde se jedná o příspěvky administrativního charakteru - jak se vypořádat z poněkud krkolomným , možná vám nevyhovují - ale jedná se o příspěvky jak zvládnout administraci při různých výpadcích - a nemuset se neustále někoho doptávat - ostatně ani odborní prodejci nemají spolehlivé informace - a kolikrát se mi stalo - že poskytli nepřesnou informaci - nebo prodali závadný konektor - a zatím jsem nenašel účinnější způsob - jak zabránit různým přehmatům - než kontrolou prostřednictvím elaborátů tohoto typu

0 0
možnosti

No potěš koště. Při čtení vašeho elaborátu jsem si vzpomněl na dvojici Vodňanský Skoumal a jejich "Katalog neveřejných vernisáži Bedřicha Bobše", kde byla položka "Skupina trpaslíků se dezorientuje podle buzoly".:-)

1 0
možnosti
Foto

Opravdu je to tak složité? A že jsem si toho ještě nevšiml. ;-(

2 0
možnosti
Foto

zajisté lze zvládnout jednodušeji - ale elaborát je spíš určen nikoli pro rutiiní (zvykové) užívaní

0 0
možnosti
  • Počet článků 192
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
Zajímám se o spoustu témat - která se trochu mění podle let a období.

Seznam rubrik