Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nastudujte si výrobu instantní krupičné kaše a piště o tom.Nedělejte ze sebe, před celým národem blbce.

Nejdříve mikrovlny a nyní toto.

0 0
možnosti

Nezapomenutelná poučka z hodin středoškolské fyziky:

"S cívkou je to jako s dívkou - nejdřív napětí, potom proud" ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pro Krista z myslivny! Tak podle Vás v cívce proud přeběhne napětí? Tak je tomu u kondenzátoru.

Já mám pro Vás výklad, který Vám snad napomůže k pochopení: Na cívce je namotán drát, a to hodně dlouhý. A než jím proud proleze, tak to samozřejmě chvilku trvá, je to taková spirálka. ;-(

0 0
možnosti
Foto

takto berte jako scifi

jsem hledal v různých podkladech, a zrovna popis co se vlastně děje s proudem na cívce byl vynechán, přeskočen

tak jsem si z různých střípků poskládal následující hypotézu

ale na jiné vysvětlení jak by mohlo dojít k tzv. předbíhání proudu před napětí jsem nepřišel - než, že se proud (dejme tomu) sveze po indukční tok a přeskočí závity cívky

0 0
možnosti
  • Počet článků 192
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
Zajímám se o spoustu témat - která se trochu mění podle let a období.

Seznam rubrik