Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Aurtor píše:

"Základ současného magnetronu tvoří velmi silný permanentní magnet ve tvaru prstence jako anoda. Tímto magnetickým prstencem je obklopena vakuová trubice, uvnitř které je z jedné strany žhavicí katoda a z druhé vlnovod, který přenáší mikrovlnné záření do požadovaného směru."

...

Chyba textu spočívá v tom, že vakuová komora je ve skutečnosti tvořena prakticky jen anodou. Magnety které jsou obvykle dva, se nacházení mimo ni - jsou přiloženy z vnějšku ke dnům té duté válcové vakuové anody.

0 0
možnosti
Foto

tak dík za upřesňení - já jsem sem nakopíroval počáteční text asi z loňského léta - pak jsem bádal dál - válcová katoda mi něco říká - dvojice magnetů je mi novinkou - výhledově bych rád pokračoval ve tříbení informací - takže dík - ta poznámka o dvojici magnetů mi přijde dost podstatná

0 0
možnosti

Nechápu, proč tento článek vůbec vznikl. Kromě neúplného návodu k používání mikrovlnné trouby je v něm (mnohem méně fundovaně, než v blogu paní Tenzler) popsán princip, proč v mikrovlnce jiskří hrozny.8-o

1 0
možnosti
Foto

asi jako způsob zakládání popisu funkce různých spotřebičů, návodů na jejich obsluhu a tak dále - ze kterých se dá přejít třeba na příbuzné spotřebiče - ale máte pravdu, že každému nemusí tento způsob vyhovovat

0 0
možnosti
ZJ

Pište o tom, čemu rozumíte.

Využívám mikrovlnnou technologii cca 25 roku, takže nběco o tom vím.

0 0
možnosti
Foto

dobrý den - tak já jsem shodou okolností narazil na něco čím jsem se sám zabýval a co mi přišlo poměrně dobře zpracované - pokud vím - vždy je potřeba nějaký zdroj a uvedl jsem název příspěvku a další indicie - a i podle vaší reakce mám dojem, že by mohly stačit - jinak jsem vyšel asi ze tří vět podstatně delšího příspěvku a ani jedna věta myslím není v původní podobě

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 192
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
Zajímám se o spoustu témat - která se trochu mění podle let a období.

Seznam rubrik