Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zase sulfát olovnaty a pozor kyselina není od sýru ale od síry

0 0
možnosti
Foto

posléze snad opravím

0 0
možnosti
Foto

Hezké shrnutí. R^

Jen bych se přimlouval za důsledné použití ypsilonu ve slově elektrolyt. Je to z řeckého lytikos - rozpouštět. Máte to teď v textu na střídačku a dost to v jinak moc pěkném článku tahá za oči.

1 0
možnosti

Pravděpodobně pomýleno s jiným řeckým výrazem λίθος [lithos] čili kámen

0 0
možnosti

J35o67s16e92f 87U43l14m82a26n

10. 5. 2020 21:06

Tento blog asi nebude příliš oceňován širokou věřejností, ale za mě karma! Mi loni vyhořela TV po zásahu bleskem a podle mnohých techniků byla neopravitelná. Jeden naopak tvrdil, že je to pro něj rutinní záležitost, tak jsem mu ji dovezl a opravdu ji opravil. Lidem, co opravují zdánlivě neopravitelní, fandím.

0 0
možnosti
Foto

dobrý den - já taky tuto problematiku nestuduju - a nezpracovávám ani tak pro širokou veřejnost, ale spíš pro neurčenou konkrétní cílovou skupinu - i když v jistém ranném období mě tyto věci vcelku zajímaly - a pak mě to nadlouho přešlo - uvidíme jak se bude situace vyvíjet

0 0
možnosti

J62o97s89e54f 10M44i39k16i48n

10. 5. 2020 20:57

Hezký článek R^Díky

Dříve se starší akumulátory daly opravovat mnohem lépe než dnešní nové. Daly se také koupit 2V a 6V bloky, takže se zkratovaný článek hezky vyměnil, kontakty článků byly přístupné, takže se článek mohl i nouzově přemostit a baterku používat na 10V

Jinde to tak neřeší

https://www.youtube.com/watch?v=afwO_MZjRjA

https://www.youtube.com/watch?v=N0eE_5GZZiE

0 0
možnosti
  • Počet článků 192
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
Zajímám se o spoustu témat - která se trochu mění podle let a období.

Seznam rubrik