Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cela ta kutna hora se vyloupla v krasne mesto. V roce 1962 jsem slouzil na letisti v Chotusicich a dost casto tam jezdil. balo to omsele mesto jako tenkrat vsehny v Ceskoslovensku. A my kdyz se vraceli nacmrani z hospody pivali: zapada slunecko za tu Kutnu horu, zas je den v posteli slava Panu Bohu. Coz se obcas vubec nelibilo lampasakum , a obzvlast citlivi na do byli dislaci.

Jo a to stribro se netezilo primo v Kutne Hore, ale na vrchu Kank kousek vedle. tenkrat tam jeste stala tezi vez.

1 0
možnosti
Foto

díky za info - zejména o kopci Kank - pokud bude příležitost - určitě navštívím --- jinak kutná KH má trochu kliku - že je to světoznámé město

0 0
možnosti
Foto

Jakožto rodilý Kutnohořan karmuji. Kromě klasik typu Barbora nezapomeňte na Kostnici nebo podzemí dolu Osel.

Akorát poslední léta se bohužel z historického centra stává jedno velké parkoviště, o dalších problémech nemluvě...

1 0
možnosti
Foto

tak já kostnici znám - jsem v r. 95 byl zaměstnán v Kolíně - tak jsme se tam byli mrknout s kámošem - večer před tím trochu pivka - tak v kostnici bylo správně mrazivo - jinak je mi též sympatický chrám v Sedlci - možná víc než Barbora

0 0
možnosti
Foto

Krásné místo, moc se mi tam líbilo;-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS