Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Všechny úvahy o podobě nádraží jsou zbytečné a to až do doby než se stát rozhodne nasypat do brněnského nádraží desítky miliard, což tak brzy nebude. U autorem navrhované polohy chybí "kudy by chtěl vést severní trať do Králova Pole ve směru do Prahy přes Havlíčkův Brod". Trasa z Brna do Prahy jižní má jako budoucí VRT (vysokorychlostní trať) vést asi za 30 let do Jihlavy a odtud do Prahy. ;-O

0 0
možnosti
Foto

1. pokud je míněna stávající trať Brno-Tišnov-Havl. Brod tak obě varianty umožňují bezproblémové napojení jak v regionální trase (tedy současný stav) tak v dálkové trase (zde by se vlaky napojovali na tuto trať na průsečíku tratí v Černovicích stejně jak je tomu dnes - ostatně tak tak tomu bylo už toto léto když rychlíky při opravě mostu jezdily odklonem přes Dolní nádraží)

2. Co se týče VRT budoucnosti - tak vidím jako logické vést VRT na Jihlavu v linii stávající Jihlavské trati přes Rosice a Ostravskou VRT pak v linii stávající Přerovské, popř. Prostějovské trati - v tomto případě by bylo napojení v obou variantách naprosto bezproblémové. Pokud jde o návrh jakéhosi gigantického tunelu pod celým Brnem pro VRT - tak o něm jsem sice něco zaslechl - ale považuji ho nejen za ekonomicky zcela neúnosný, ale i věcně pochybený.

0 0
možnosti
MP

já bych volil ještějednu variantu. zbourat bývalý prior, a moderní nádraží s dostatečnou délkou kolejiště a moderní halou postavit na jeho místě v místech úzká, uhelná a Trnitá.. Stávající nádraží zachovat jako nástupiště pro regionýlní tratě.. https://mapy.cz/s/2bMTG

0 0
možnosti
  • Počet článků 192
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
Zajímám se o spoustu témat - která se trochu mění podle let a období.

Seznam rubrik