Děkujeme za pochopení.
H32a31n38a 23M85a55y44e88r21o42v57á
Nejen já říkám, že by bylo třeba, aby stála obě nádraží.. Největším problémem toho současného je málo kolejí (a další se tam nemají jak přidat), takže částo vlaky půl hodiny stojí před nádražím, než se milostivě nějaká kolej uvolní..
H64a59n36a 15V83l85k40o67v21á
Nejezdím vlakem tak často, ovšem zase na druhou stranu je mi 46 a tak jsem se z Hlavního nádraží už něco najezdila - a půl hodiny vyčkávání před nádražím skutečně nepamatuji. Spíše jednotky minut. Co se týká kolejí, mám informace že ty stávající nejsou vhodné pro provoz rychlovlaků, to by se ovšem dalo řešit výměnou namísto rozkopáním půlky města na několik let (jen proto, že si pár vyvolených spekulativně koupilo pozemky).
P54e91t46r 27O58m46e28l30k21a
Některé porevoluční architektonické aktivity v centru Brna jsou velmi, slušně řečeno, podivné ( např, Velký Špalíček) a vypovídají o necitlivosti, povrchnosti a především honbě za ziskem. Tak je tomu i v případě přesunu nádraží. Doufám, že k tomu nikdy nedojde a stávající objekty budou citlivě opraveny. Brněnské nádraží v sobě nese určitého genia loci, a proto patří tam, kde je.
J32a93n 28T17o54m50á48š96e75k
přesně tak - "genius loci" a co se týče Velkého Špalíčku - tak o něm jsem psal na jiných stránkách - víc nenapovím - podle daných prabvidel
M79i20l41a10n 10P48t95á25č92e34k
Velikým zastáncem odsunu nadraží byl pan poslanec Onderka A přitom stačí opravit a zmodernizovat stávající nádraží Českou poštu odsunout někam pryč z Malé Ameriky postavit vícepatrové parkoviště.
J36a29n 18T98o30m39á48š84e14k
Roman Onderka byl i velkým zastáncem tzv. Brněnského orloje
H78a76n67a 34V33l65k26o24v49á
Inu, těch aspektů je více a vydalo by to na obšírnější článek. Já jako občan Brna jsem spíše pro zachování stávajícího nádraží (podle vás pod Petrovem).
Pro nádraží "U řeky" hovoří zejména zájmy bývalých brněnských zastupitelů (a jejich známých), kteří tam skoupili pozemky....
J19a18n 86T17o18m15á29š36e20k
já psal tento článek hlavně kvůli tomu abych upozornil na další alternativní návrhy - ono stačí dát do gůglu třeba "nádraží Brno alternativní návrhy" a vyjede Vám přehled i dalších návrhů a stačí je porovnat --- nebo se můžete podívat na moje příspěvky z nedávné doby (doufám, že už nenapovídám příliš)
M50i11c65h21a90l 11Z12á32k72o87u67c69k46ý
Praha nemá dobře řešené nádraží a nikdy neměla. Masaryčka jako nerpůjezdná má malou kapacitu i na příměstské, neexistuje přestup na dálkovou. Hlavní zase není napojeno na koleje jako Masaryčka. Celé uspořádání není vhodné a bude se muset hledat (už se asi našla) nová varianta. Kdy prakticky vznikne třetí nádraží, tedy průjezdný model. Opět takový paskvil. Nové spojení sice řeší sever a východ, ale spojení na západ a jih zůstává a zůstane tragické, v Nuslích ani na Smíchově už toho moc nevymslíte.
Brno. Neznám tak do detailu problematiku, ale je nutné předejít těmto problémům, dálkové vs lokální vs. směrové vs vysokorychlostní. A samozřejmě napojení na MHD.
J69a30n 18T54o86m74á83š85e97k
1.míněno tak, že hl.n. je dobře vyřešeno zejména architektonicky
2.neprůjezdá nádraží byla v 19. století stavěna takřka ve všech hlavních městech - buďme rádi, že my máme aspoň takovou Masaryčku
3,ono by úplně stačilo spojit hlavák a Masaryčku podzemním pohyblivým chodníkem...atd
- Počet článků 192
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1043x