Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HM

Nejen já říkám, že by bylo třeba, aby stála obě nádraží.. Největším problémem toho současného je málo kolejí (a další se tam nemají jak přidat), takže částo vlaky půl hodiny stojí před nádražím, než se milostivě nějaká kolej uvolní..

1 0
možnosti
Foto

Nejezdím vlakem tak často, ovšem zase na druhou stranu je mi 46 a tak jsem se z Hlavního nádraží už něco najezdila - a půl hodiny vyčkávání před nádražím skutečně nepamatuji. Spíše jednotky minut. Co se týká kolejí, mám informace že ty stávající nejsou vhodné pro provoz rychlovlaků, to by se ovšem dalo řešit výměnou namísto rozkopáním půlky města na několik let (jen proto, že si pár vyvolených spekulativně koupilo pozemky).

1 0
možnosti
Foto

P54e91t46r 27O58m46e28l30k21a

31. 10. 2017 8:45

Některé porevoluční architektonické aktivity v centru Brna jsou velmi, slušně řečeno, podivné ( např, Velký Špalíček) a vypovídají o necitlivosti, povrchnosti a především honbě za ziskem. Tak je tomu i v případě přesunu nádraží. Doufám, že k tomu nikdy nedojde a stávající objekty budou citlivě opraveny. Brněnské nádraží v sobě nese určitého genia loci, a proto patří tam, kde je.

1 0
možnosti
Foto

přesně tak - "genius loci" a co se týče Velkého Špalíčku - tak o něm jsem psal na jiných stránkách - víc nenapovím - podle daných prabvidel

1 0
možnosti
MP

Velikým zastáncem odsunu nadraží byl pan poslanec Onderka A přitom stačí opravit a zmodernizovat stávající nádraží Českou poštu odsunout někam pryč z Malé Ameriky postavit vícepatrové parkoviště.

0 0
možnosti
Foto

Roman Onderka byl i velkým zastáncem tzv. Brněnského orloje:-P

0 0
možnosti
Foto

H78a76n67a 34V33l65k26o24v49á

31. 10. 2017 0:15

Inu, těch aspektů je více a vydalo by to na obšírnější článek. Já jako občan Brna jsem spíše pro zachování stávajícího nádraží (podle vás pod Petrovem).

Pro nádraží "U řeky" hovoří zejména zájmy bývalých brněnských zastupitelů (a jejich známých), kteří tam skoupili pozemky....

5 0
možnosti
Foto

já psal tento článek hlavně kvůli tomu abych upozornil na další alternativní návrhy - ono stačí dát do gůglu třeba "nádraží Brno alternativní návrhy" a vyjede Vám přehled i dalších návrhů a stačí je porovnat --- nebo se můžete podívat na moje příspěvky z nedávné doby (doufám, že už nenapovídám příliš)

0 0
možnosti
MZ

Praha nemá dobře řešené nádraží a nikdy neměla. Masaryčka jako nerpůjezdná má malou kapacitu i na příměstské, neexistuje přestup na dálkovou. Hlavní zase není napojeno na koleje jako Masaryčka. Celé uspořádání není vhodné a bude se muset hledat (už se asi našla) nová varianta. Kdy prakticky vznikne třetí nádraží, tedy průjezdný model. Opět takový paskvil. Nové spojení sice řeší sever a východ, ale spojení na západ a jih zůstává a zůstane tragické, v Nuslích ani na Smíchově už toho moc nevymslíte.

Brno. Neznám tak do detailu problematiku, ale je nutné předejít těmto problémům, dálkové vs lokální vs. směrové vs vysokorychlostní. A samozřejmě napojení na MHD.

0 0
možnosti
Foto

1.míněno tak, že hl.n. je dobře vyřešeno zejména architektonicky

2.neprůjezdá nádraží byla v 19. století stavěna takřka ve všech hlavních městech - buďme rádi, že my máme aspoň takovou Masaryčku

3,ono by úplně stačilo spojit hlavák a Masaryčku podzemním pohyblivým chodníkem...atd

0 0
možnosti
  • Počet článků 192
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1043x
Zajímám se o spoustu témat - která se trochu mění podle let a období.

Seznam rubrik