Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M40i14l96a70n 67K89e70s57l

26. 2. 2017 16:36

Také jsem absolvoval vojenskou katedru.Měl jsem dojem,že absolventi i ti co je "učili" si uvědomovali,že se vzájemně potřebují.Absolventi,že neztratí zbytečné dva roky někde v kasárnách a oficíři,že se bez velkých komplikací dožijí penze.Bylo to hraní na vojáky při respektování určitých mezí.Docela mne proto překvapilo,že po několika doplňujících cvičeních byli oficíři absolventi jednotkám velet.

0 0
možnosti
JS

Vážený pane, také jsem tuto nenáviděnou katedru musel absolvovat. Vyučující byli fronťáci z východu i ze západu. Jsem asi úchyl, protože těchto pánů si dnes velmi vážím a omlouvám se jim za to, že jsem si tehdy myslil, že znalost věty pana Pythagora je důležitější než jejich konkrétní prožitky a zkušenosti.

0 0
možnosti
Foto

díky za názor - já měl konec konců taky vcelku pozitivní pocity z učitelů - a chtěl jsem aby ten text takto i vyzněl - takže díky za pomět k zamyšlení.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS